Bize Ulaşın : +90 212 217 99 81
Powerful UPS | Kesintisiz Güç Kaynakları

GARANTİ DIŞI HİZMETLER

Garanti Dışı Hizmetler

Kesintisiz güç kaynaklarının tasarım ve üretim amaçları; elektriksel problem ve enerji kesintisine tahammülü olmayan sistemlerin özellikle elektronik veri işleme işlemlerinde kullanılan bilgisayarlar başta olmak üzere bu teknolojilere dayalı tüm donanımlara sürekli ve sağlıklı enerji sağlamaktır. Eğer bu sistemin çalışması her hangi bir nedenle kesintiye uğrarsa bu hem zaman hem para kaybı demektir. Bundan dolayı doğru ve düzenli yapılan bakımlar sisteminizin uzun süreli kesintisiz çalışabilmesi için gereklidir. Kesintisiz güç kaynağınızın uzun ömürlü olması ve yıllarca size hizmet verebilmesi için konusunda uzman olan eğitilmiş personel tarafından orijinal yedek parçalar kullanılarak bakımlarının yapılması gerekmektedir. Kesintisiz güç kaynağınızda kullanılan zaman içerisinde aşınan ve sınırlı ömrü olan malzemelerin ( akü, fan, kondansatör vb. ) arızaya sebebiyet vermeden değiştirilmesi ancak düzenli yapılan periyodik bakımlarla mümkün olabilir. Danışmanlık, koruyucu bakım ve servis anlaşmasının diğer avantajı teknik destek hizmetlerinin daha hızlı olmasıdır.

Parça Hariç Danışmanlık, Koruyucu Bakım ve Servis Anlaşması

Parça hariç danışmanlık, koruyucu bakım ve servis anlaşması kullanmakta olduğunuzun kesintisiz güç kaynağınızın garanti süresinin bitmesi ile başlar ve her yıl tekrar yenilenerek devam eder. Bakım anlaşması kullanmakta olduğunuz kesintisiz güç kaynağınızın gücüne göre yılda 2 ile 4 kez arasında standart bakımlarını ve tüm bakım-arıza çağrılarını kapsar. Parça hariç bakım anlaşmalarında bakım ve tüm arıza çağrıları ücretsiz, değişimi yapılan malzemeler ve aküler özel indirimli fiyattan ücretlendirilerek tarafınıza faturalanmaktadır. Teknik destek birimimiz tarafından garanti süresinin bitimine yakın tarafınıza bakım anlaşması örneği ve teklifi geçilmektedir. Parça hariç danışmanlık, koruyucu bakım ve servis anlaşması aşağıdaki 3 temel aşamada gerçekleşmektedir.

Danışmanlık

  • Kesintisiz güç kaynaklarındaki gelişen teknolojileri kullanıcılara aktarmak ve gerekli konularda uyarmak.
  • Kesintisiz güç kaynağının beslediği sistemdeki güç artışından dolayı yetersiz hale gelmesi, arıza yada sürekli kullanımdan dolayı aşınan-yıpranan parçalardan dolayı verimsiz çalışan cihaz hakkında kullanıcıyı uyarmak.

Koruyucu Bakım ve Servis

  • Cihazın genel temizliğinin yapılması
  • Elektronik kartların işlevlerinin kontrol edilmesi
  • Doğrultucu bölümün çalışmasının kontrolü
  • Evirici bölümünün çalışmasının kontrolü
  • Statik By pass bölümünün çalışmasının kontrolü
  • Manuel By pass bölümünün çalışmasının kontrolü
  • Akü ve akü bağlantılarının kontrolü
  • Bağlantı vidalarının kontrolü

Onarım Servisi

  • Mesai saatleri içinde servis talebinde bulunulması halinde, servis noktalarının olduğu yerlerde servise uzaklığı 0-40 km olan yerlere 3 saat, 41-100 km olan yerlere 6 saat içerisinde isteğe cevap verilecektir. (Resmi tatil günleri dışında)
  • Mesai saatleri dışında servis isteğinde bulunulursa İstanbul ili içerisinde olan yerlere bir sonraki gün, İstanbul ili dışında olan yerlere 2(iki) iş günü içerisinde cevap verilecektir.

Parça Dahil Danışmanlık, Koruyucu Bakım ve Servis Anlaşması

Parça dahil danışmanlık, koruyucu bakım ve servis anlaşması kullanmakta olduğunuzun kesintisiz güç kaynağınızın garanti süresinin bitmesi ile başlar ve her yıl tekrar yenilenerek devam eder. Bakım anlaşması kullanmakta olduğunuz kesintisiz güç kaynağınızın gücüne göre yılda 2 ile 4 kez arasında standart bakımlarını ve tüm bakım-arıza çağrılarını kapsar.

Parça dahil bakım anlaşmalarında bakım, tüm arıza çağrıları ve değişimi yapılan malzemeler ücretsiz, aküler özel indirimli fiyattan ücretlendirilerek tarafınıza faturalanmaktadır. Teknik destek birimimiz tarafından garanti süresinin bitimine yakın tarafınıza bakım anlaşması örneği ve teklifi geçilmektedir. Parça dahil danışmanlık, koruyucu bakım ve servis anlaşması aşağıdaki 3 temel aşamada gerçekleşmektedir.

Danışmanlık

  • Kesintisiz güç kaynaklarındaki gelişen teknolojileri kullanıcılara aktarmak ve gerekli konularda uyarmak.
  • Kesintisiz güç kaynağının beslediği sistemdeki güç artışından dolayı yetersiz hale gelmesi, arıza yada sürekli kullanımdan dolayı aşınan-yıpranan parçalardan dolayı verimsiz çalışan cihaz hakkında kullanıcıyı uyarmak.

Koruyucu Bakım ve Servis

  • Cihazın genel temizliğinin yapılması
  • Elektronik kartların işlevlerinin kontrol edilmesi
  • Doğrultucu bölümün çalışmasının kontrolü
  • Evirici bölümünün çalışmasının kontrolü
  • Statik By pass bölümünün çalışmasının kontrolü
  • Manuel By pass bölümünün çalışmasının kontrolü
  • Akü ve akü bağlantılarının kontrolü
  • Bağlantı vidalarının kontrolü

Onarım Servisi

  • Mesai saatleri içinde servis talebinde bulunulması halinde, Firmaya uzaklığı 0-40 km olan yerlere 3 saat, 41-100 km olan yerlere 6 saat içerisinde isteğe cevap verilecektir. (Resmi tatil günleri dışında)
  • Mesai saatleri dışında servis isteğinde bulunulursa İstanbul ili içerisinde olan yerlere bir sonraki gün, İstanbul ili dışında olan yerlere 2 (iki) iş günü içerisinde cevap verilecektir.
  • Yerinde tamiratı yapılamayan cihazların teknik destek birimi tarafından firmaya alınması halinde cihaz 5 iş günü içerisinde bakım ve onarım işlemleri tamamlanarak sistemin çalışması sağlanacaktır. Eğer 5 iş günü içersinde tamiratının mümkün olmaması halinde kullanıcının sistemin bir kısmını veya tamamının çalışmasını sağlamak için bakım ve onarım işlemi bitene kadar kullanıcıya bir cihaz tahsis edilecektir.