Web Analytics Made Easy - Statcounter
Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!

Bakım Neden Gereklidr?


    BAKIM NEDEN GEREKLİDİR?

 

      Sürekli şebeke gerilimine bağlı olarak çalışan kesintisiz güç kaynakları zaman içerisinde şebeke
  kaynaklı olumsuzluklara, yüksek gerilimlere,  tozlanmaya, aşınmaya, ısınmaya maruz kalmaktadır.
  Kesintisiz güç kaynakları doğru, etkin, verimli ve uzun ömürlü çalışabilmek için düzenli bakıma
  ihtiyaç duymaktadırlar.

 

                 Avantajları;    

             * Üretim kayıpları önlenir
             * Veri kaybı önlenir
             * Verim artışı sağlar
             * Çalışmalarınız yarım kalmaz
             * Kullanım ömrünü uzatır
             * Verimli çalışma sağlar
             * Bakım maliyetlerini azaltır
             * Arıza sıklığını azaltır.
             * Sistemin güvenilirliğini artırır.
             * Güvenli çalışma imkanı sağlar.



       GARANTİ İÇİ HİZMETLER

     Garanti içi hizmet müşteriden kaynaklı bozulmayan cihazın 2 yıllık garanti süresi içinde, herhangi bir arıza vermesi
 veya hatalı montaj durumlarından kaynaklı oluşan arızanın giderilmesinde kullanılan malzeme ve işçilik masrafı ücret
 talep edilmeden firmamız tarafından karşılanmaktadır. Ayrıca deneyimli teknik destek elemanlarımız her türlü ihtiyacınız
 için 7 gün 24 saat telefonla sorularınızı cevaplamak için hazırdır. Aynı zamanda internet sayfamızdan da her türlü sorularınızı
 sorabilirsiniz.



       GARANTİ DIŞI HİZMETLER

     Kesintisiz güç kaynağınızın uzun ömürlü olması ve yıllarca size hizmet verebilmesi için konusunda uzman olan eğitilmiş
 personel tarafından orijinal
yedek parçalar kullanılarak bakımlarının yapılması gerekmektedir. Kesintisiz güç kaynağınızda
 kullanılan zaman içerisinde aşınan ve sınırlı ömrü olan
malzemelerin ( akü, fan, kondansatör vb. ) arızaya sebebiyet vermeden
 değiştirilmesi ve oluşabilecek risklerin önüne geçilebilmesi için  düzenli olarak
yapılan periyodik bakımlardır. Danışmanlık,
 koruyucu bakım ve servis anlaşmasının başka bir avantajı ise teknik destek hizmetlerinin daha hızlı olmasıdır.


        Parça hariç danışmanlık, koruyucu bakım ve servis anlaşması: Kullanmakta olduğunuz kesintisiz güç kaynağınızın 
 
garanti süresinin bitmesi ile başlar ve her yıl tekrar yenilenerek devam eder. Bakım anlaşması kullanmakta olduğunuz kesintisiz 
 güç kaynağınızın gücüne göre yılda 2 ile 3 kez arasında standart bakımlarını ve tüm bakım-arıza çağrılarını kapsar. Parça hariç
 bakım anlaşmalarında bakım ve tüm arıza çağrıları ücretsiz, değişimi yapılan malzemeler ve aküler özel indirimli fiyattan
 ücretlendirilerek tarafınıza faturalanmaktadır. Teknik destek birimimiz tarafından garanti süresinin bitimine yakın tarafınıza
 bakım anlaşması örneği ve teklifi geçilmektedir. Parça hariç danışmanlık, koruyucu bakım ve servis anlaşması aşağıdaki
 3 temel aşamada gerçekleşmektedir.

         Danışmanlık: Kesintisiz güç kaynaklarındaki gelişen teknolojileri kullanıcılara aktarmak ve gerekli konularda uyarmak.
 Kesintisiz güç kaynağının beslediği sistemdeki güç artışından dolayı yetersiz hale gelmesi, arıza yada sürekli kullanımdan
 dolayı aşınan-yıpranan parçalardan dolayı verimsiz çalışan cihaz hakkında kullanıcıyı uyarmak.

         Koruyucu bakım ve servis: Cihazın genel temizliğinin yapılması, elektronik kartların işlevlerinin kontrol edilmesi.
 Doğrultucu bölümün çalışmasının kontrolü, evirici bölümünün çalışmasının kontrolü, statik By pass bölümünün
 çalışmasının kontrolü, manuel By pass bölümünün çalışmasının kontrolü, Akü ve akü bağlantılarının kontrolü
 bağlantı vidalarının kontrolü

         Onarım servisi: Mesai saatleri içinde servis talebinde bulunulması halinde, servis noktalarının olduğu yerlerde
 servise uzaklığı 0-40 km olan yerlere 3 saat, 41-100 km olan yerlere 6 saat içerisinde isteğe cevap verilecektir.
 (Resmi tatil günleri dışında)
Mesai saatleri dışında servis isteğinde bulunulursa İstanbul ili içerisinde olan yerlere
 bir sonraki gün, İstanbul ili dışında olan yerlere 2(iki) iş günü içerisinde cevap verilecektir.
Yerinde tamiratı
 yapılamayan cihazların teknik destek birimi tarafından firmaya alınması halinde cihaz 5 iş günü içerisinde
 bakım ve onarım işlemleri tamamlanarak sistemin çalışması sağlanacaktır. Eğer 5 iş günü içerisinde tamiratının
 mümkün olmaması halinde kullanıcının sistemin bir kısmını veya tamamının çalışmasını sağlamak için bakım ve
 onarım işlemi bitene kadar kullanıcıya bir cihaz tahsis edilecektir.



            
         
                       


                                                                               
                              
                                                                                

 



IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.